SAYA PUNYE BLOG

Wednesday, July 13, 2011

Aku Yang Indipendent.

Emmmm…. susah  kot aku rasa sekarang bila dah berahkirnya zaman  kegemilangan sebagai penuntut ni…sekarang cipta buku baru,bila aku dah masuk alam pekerjaan.yang menrunsing kan fikiran aku sekarang sudah semesti lah ketakutan yang betul-betul dah ke angka maximum.
Sebabnya dulu pergi mana-mana ada je teman rapat disisi kalau ada staff nurse yang agak suka membuli kitaorang ni.who care beb cause aku ramai beckup girl yang setia menyelamatkan aku,tiap saat dan waktu.
 Tak rasa sangat keseorangan.

ni lah kengkawan aku..rindu kat dieorang semua.bila lah agaknya dapat jumpa..

Tapi la ni memang semua kena tanggung sendiri lah.padahal bukan salah kita pun tapi orang tetap tuduh kita buat gak.kita cakap tak buat dieorang tak layan pun..nak tak nak kena terima gak lah..aku redha je. 
Susah betul lah hidup independent ni!nak-nak bila bangun pagi nak subuh n pergi kerja shift pagi.liat sungguh aku nak bangun.selalu lah jugak aku termissed solat subuh.asragfirullahazim!!!ape nak jadi aku sekarang ni…huhuhu malu pulak aku kat diri ni sendri.buat lagi dulu tak mau,tak suka kunci jam nak pergi kelas,semua nak mintak kawan tolong kejut kn..

Ya allah aku mohon padamu ya allah agar kau mempermudahkan segala urusan hambamu ini seharian dalam mencari keredhaan mu dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment