SAYA PUNYE BLOG

Tuesday, August 16, 2011

Made In Najjah

assalamualaikum..

1st time aku masuk dalam butik najjah ni..memang mata aku macam nak terkeluar je.
Semua design-design baju die memang wa lah!
Geram sangat-sangat.Rasa semua baju kat situ aku naKKK semua!!

Jubah Najjah by Farah Deeba RM24++

Emm tapi tak mampu lah kan.
Tapi lah kan aku lebih ke citarasa jubah yang berbentuk ala-ala gaun gitu..
comel lah..
Dari dulu aku berangan kalau aku dapat pakai jubah macam tu..
Akhirnya aku dapat gak.
Walaupun bukan yang sebijik macam yang aku nak tu.

Pada k.dayah mekasih banyak jadi photographer
and meck-up artis aku tanpa gaji


Bila tengok gambar ni..ok lah gak mata aku.
Tapi sakit masih rasa lagi lah kene tengeh dengan eye liner.

anak sape lah ni ek.sopan je aku tengok gambar ni.
i like!

No comments:

Post a Comment