SAYA PUNYE BLOG

Friday, December 2, 2011

24jam Mood Gundah Gelana

Haiii Assslamualaikum.
Tik Tik Tik waktu berdetik.Dah masuk bulan 12 kan.
Aku pun tak sangka lah terlalu cepat masa berlalu meninggal kan aku yang terkontang konteng dalam mencari perkerjaan tetap ni.
Fuhhh satu nafas je ni tau.Lelah aku kejap.So dengan esok nya bertarikh 3.12.2011 so genap lima bulan lah aku bekerja kat klinik ajwa ni.
Tapi aku rasa kira bernasib baik juga lah cause habis je study terus aku dapat kerja kat klinik ajwa so tak lah aku memenggang tittle pengganggur terhormat hahahaha.Tapi jauh kat sudut hati aku sekarang ni tetap risau.Tetap asyik fikir masa depan je.

Sini sana bersepah dah aku hantar resume tapi satu hospital pun tak berminat kat aku.
Ohhh apakah???ngeeeee aku tak sanggup nak bayang kan dan fikir benda mengarut.
Nanti buat aku putus asa je kang.Tak pasal-pasal.Tak pe lah kan belum rezeki aku lagi.Memang orang kata rezeki ada dimana-mana.Doa banyak-banyak mungkin rezeki kita datang lambat.Mana tahu nanti-nanti rezeki yang allah beri kan yang tak terhingga kebahagiaan kita rasa.Emmm tuh lah selalu mak aku pesan dan tak lupa juga kawan-kawan tersayang aku:)

Bia lah beribu-ribu patah pun orang bagi semangat tapi aku tetap risau jugak.
Mudah-mudah dengan tahun baru ni aku dapat lah kerja tetap.Mudah-mudahan Aminnn.
Dah sampai masanya aku pulak tolong mak abah aku.Wuaaaa sebak lah pulak.
Korang semua yang duk skodeng kejap-kejap,jeling menjeling aku nya blog ni doa kan lah yang terbaik untuk aku.Ok lah sampai sini je lah buat masa ni ek
Babai...hehehe

berdoa lah wahai insan sesungguhnya doa itu senjata bagi orang islam

No comments:

Post a Comment