SAYA PUNYE BLOG

Saturday, July 30, 2011

Aku Dapat Gaji Pertama!!!

assalamualaikum semua!


30 july memang menjadi satu tarikh keramat bagi aku.
sebabnya hari ni untuk pertama kali nya aku dapat gaji dari kerja firts  aku.
Perasaan aku macam-macam ada tau.
Suka,teruja,terharu semua lah.Tak de langsung yang terkecualinya.
Biar lah gaji yang aku dapat ni tak besar mana dan tak banyak mana.
Tapi aku tetap bersyukur.sebabnya dia datang dari rezeki yang halal dan yang paling penting dia dari hasil titik peluh aku sendiri.
Kalau yang baca blog aku ni sama jugak perasaan yang penah korang rasa macamane aku rasa time ni
.Mesti korang faham kan.wuaaaa memang saat ni aku teruja dan gumbira cangattttt hehe.
Macam-macam ni plan nak ni lah nak tu lah..
memang mata duitan lah aku sekarang ni haha.Tapi tak lupa jugak tanggungjawab aku mesti ' MEMBANTU' mak abah.aku nak jadi anak solehah.mudah-mudahan amin

bersyukur lah setiap insan dengan rezeki yang Allah
turun kan pada semua umatnya

bila dah dapat gaji tu jangan lupa ye bayar zakat.
orang perempuan tak pe selagi masih tak kawin huhu mak bapak tangguh lagi.

No comments:

Post a Comment