SAYA PUNYE BLOG

Friday, July 29, 2011

Indahnya Ramadhan

assalamualaikum semua!

Tup tap..tup tap pejam celik dah nak puasa dah kan.ha!! yang masih ada hutang puasa tu dah ganti ke belum??
Cepat-cepat tau ganti coz tinggal berape hari je lagi ni.Kita semua nak menyambut bulan mulia.
Emmm tahun ni aku sambut dengan kawan yang baru,suasana yang baru dan segala-segala yang baru lah.

Ada jugak jauh di sudut hati aku ni agak kepiluan sikit.Sebabnya firts day puasa tak dapat nak join dengan family yang tercinta.
Sedih lah..rasa kalau aku ada sayap la ni jugak aku terbang balik negeri sembilan tempat tumpah darah negeri aku.
Wuaaaaa kita nak balik kampung lah..
Sedih gila kot....

Huhuhu ok lah dah lah tu nak pergi layan perasaan jap
Korang semua selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak..

No comments:

Post a Comment