SAYA PUNYE BLOG

Friday, September 9, 2011

Baru Kini Aku Berkesempatan

Assalamualaikum 
Semua umat manusia yang tengah skodeng aku nya blog.
Hohho itu pun yang sudi kan.
Em never mind aku tak kisah urmm.nada akhir tu macam berjauh hati je kan.
Pada hal sikit pun aku tak kisah uppss.
Bukan apa tujuan aku memuncul kan diri 
Dalam blog aku yang kurang femes ni adalah untuk mencerita kan 
Serba sikit al kisah aku and kengkawan aku time raya hari tu lah
(ayat macam nak buat karangan je~skema~)
Nak tahu mak.
Dah lama aku mengimpi kan nak upload gambar-gambar raya ni tapi malas je.
Baru hari ni aku agak rajin sikit.
Kengkawan aku ni memang sporting gila lah kan time raya plan pulak tarikh dia kawin memang gempak lah Semua kawan-kawan lama dapat jumpa
Time raya lah katakan semua balik kampung.yang dah lama tak jumpa bertahun-tahun finally dapat gak kita bersua muka
Bila dah jumpa borak memang tak hingattttt..
Naik lebar mulut aku kerja gelak and bercoleteh je.
Tapi apa-apa pun aku happy sangat
LOVE YOU GUYS NEXT TIME KITA BUAT REUNION PLAK.
Jom jamah mata kotrang dengan gambar-gambar aku+kawan-kawan

Aku yang bertudung pink biasa aje orang nya huhu
ni lah semua kengkawan aku yang happening!

Aro tahniah selamat pengantin baru

wah itu die aku pun nak interprem gak haha ni kiri ni kawan baik aku sesangat


No comments:

Post a Comment