SAYA PUNYE BLOG

Thursday, September 15, 2011

Hri-hari Ieyra Sakura Penat So Nak Buat Ape.zzzzzzzz

asaalammualaikum semua auuuuuchaaaakk.





Huuuuuuuuuh penat sesangat lah minggu ni.

Aku dah rasa satu persatu kaki dan tangan aku ni longgar semacam je tau.
Nak jalan pun dah tak serupa orang jalan dah,mata pun tak serupa orang celik dah,diri pun dah macam tak terurus macam anak cik mohammad dah hahaha tu nama bapak aku tau.
Patient pulak macam-macam kerenah 
Ayooo memang menguji aku nya tahap kesabaran yang memang senipis kulit bawang.
Sek bek aku ni boleh diketegori kan ada terselit kesabaran sikit lah kan. 
Bukan tak de langsung kejam nama nya tuh. 
Apa-apa pun sabar je lah kang tak sabar tetiba mengamuk tak tentu pasal sah-sah patient kata aku pyscho Pulak....eeee ngeri tak nak aku..
k tata tu je nak cerita hahahahh 
suka-suka tetiba je SERABUT lah ko!

No comments:

Post a Comment