SAYA PUNYE BLOG

Saturday, September 24, 2011

Penat Lelah Aku Sekarang Berakhir Sudah(im nurse.amat bangga)

Salam semua hai!

Bangga aku rasa ni tau.Tengok sikit muka bangga aku ni memang korang akan meluat hahaha
tak pe aku tak kisah.
Sebabnya korang tak rasa apa yang aku rasa so korang boleh lah kata bukan-bukan wuuueeekk poyo je.
Sekarang penat lelah aku dalam mengorek segala ilmu perubatan sains kesihatan.
Dah berakhir dan aku berjaya memenggang tittle 'JURURAWAT BERDAFTAR' 
Tetiba  teringat balik time-time dulu belajar macam-macam ragam tapi apa-apa pun aku seronok sangat.
Pada semua kawan-kawan aku yang dah dapat kerja kat hospital tu tahniah semua.Aku masih belum ada rezeki lagi insyaallah on the way ni.
Doa-doa kan lah ek aku dapat kerja mana-mana hospital goverment ke swasta ke aku tak kisah janji aku dapat kerja tetap sebagai nurse.Hehehehe aku masih dalam mood bangga lagi ni tau.So aku angkat jari jemari aku dulu lah ek dari keyboard komputer.

Take care dear.Doa lah yang terbaik untuk masa hadapan kalian semua
xoxoxo muah

ni lah dia lesen jururawat kami.sorry senget sikit tangan dulu time kecik tak di bedung

2 comments:

  1. kak ira bkn dok kerja ke skrg? tahniah dah pi amik sgala mak nenek tu.. hnis x pi amik pun ag kat kolej sbb dh kerja xdpt la nk pi...huhu

    ReplyDelete
  2. ye lah tp nak keje mcm anis hehehe.mcm2 tau nak amik bnda ni sume.tp lega sume da settle

    ReplyDelete