SAYA PUNYE BLOG

Thursday, September 22, 2011

Siapa Lah Aku Ni Kan.

Assalamualaikum semua.

Hohoho geli lah hati aku bila ada sahabat aku puji memuji diri aku ni.
Nak kata bangga tak lah nak kata suka pun tak jugak.
Tapi apa-apa pun thanks ya.Entah lah.
Orang memang mudah sesangat menilai manusia pandang dari luaran je kan.
Wahai sahabat aku yang memuji dalam facebook aku tadi kan .
Aku nak habaq mai ni.hehehe aku ni biasa aje lah.
Tak kenal maka tak cinta tak kenal maka korang semua bole lah kata yang baik-baik je kan.
Padahal bila kau dah kenal aku luar dan dalam bertanduk atas kepala aku ni tau.
So mana ada manusia yang sempurna semua ada kureng asam and segalanya.
Betul tak?tapi doa yang dititip kan oleh sahabat aku tadi memang lah aku amin..amin..aminkan berulang kali..mudah-mudahan aku akan kekal kan imej aku macam ni sampai bila-bila.
Sifat dan perangai insyaalah aku akan semakin cuba untuk mematang kan diri sambil menabahkan diri ni juga dengan segala dugaan yang mendatang.

taraaaaa...ni dia kawan aku nya komen.so para pembaca kalau sape yang berkenan dengan al taubat ni bole lah add die kat fb

miau miau miau saya malu-malu kucing.peace not war.muahhh

No comments:

Post a Comment