SAYA PUNYE BLOG

Saturday, October 15, 2011

Perempuan Kalau Tengok Menda Nak-nak Kalau Bab Shopping.Memang Tak Hingat!

Assalamualaikum uollll.
Lamanya  aku tak update my blog.Apatah lagi nak jenguk.
Lama gila wei rindu sarat gila dah ni.So sekarang aku ada lah benda nak cerita nak kongsi.Memang kan kalau dah nama nya perempuan segala benda semua nya nak kan.Semua nya dah list kan kat kepala tu.
Bulan ni nak beli apa,bulan lagi satu nak macam ni macam tu.
Kadang aku pun naik stress dengan sikap aku yang memang tak boleh nampak apa-apa yang berkenan dihati.
Tak tunggu dah terus sambar beb.Uppsss adakah kita sama?:) eleh korang-korang pun sama kan.
Jiwa hawa ni kan ada sembilan nafsu.So tak de yang mustahil semua golongan sejenis aku ni kan..kan..kan..:)
tuh semua benda nak and sesuai sangat memengang tittle'gila shopping' 
Biar ah duit tak de pun.Kalau nak nak jugak.Tak kira i nak jugak(gedik).Hahahaha itu aku k.salah satu habit yang betul-betul tak cenonoh.but now i love my life.

amik kau dua beg sekali aku bawak.jangan salah faham tau aku ti me ni nak g tidur rumah adik kesayangan aku.so barang n beg pun banyak lah

saja-saja je belek tengok mana berkenan.

mana satu nak ni.very confuse:)

p/s:tapi jangan suka membazir tau jangan ikut bisikan syaitan allah tak suka.
xoxo.sila like muaaahhh thanks.
babai..

2 comments:

  1. saya pong kak eiraaaa...hehee..tiap bulan kene ade peruntukAN shoping

    ReplyDelete
  2. hehehee perempuan kan tapi jgn membazir tau

    ReplyDelete