SAYA PUNYE BLOG

Monday, October 17, 2011

Terbaekkk!! Rasa Dah Macam Pergi Hutan Pya Bakau."i like"

Assalamualaikum you.
Nak update lagi my blog sunyi sepi aku ni.Nak story molly benda menarik dengan korang semua.
Hope semua senang hati lah ek.Tarik nafas warm up dulu huh:)ok ready go.
Pembukaan penceritaan dari iera-iera sakura(sorry nak mengedik jap)
Firts-firts aku and someone lalu tepi dia terus je mata aku tak berkelip tengok.
Terus lidah kelu tanpa kata,terus hati berkata "i love that"
Hati jadi tak senang tak keruan aku nak gak berhenti.Tapi apa kan daya dah jauh kalau nak patah balik.Tak jemu tengok lah.Tetiba rasa menyesal tak terus berhenti and menikmati ciptaan illahi.
Yang betul-betul mengoda naluri wanita aku(ceh mood jiwang).Seriusly memang cantik sangat.
Teramat cantik.
Tak terungkap dengan kata-kata kat bibir aku ni.Aku suka sangat.
TU JE YANG MAMPU AKU LUAH KAN:)
Tapi disebab kan tak bole nak berhenti sesuka hati and lepak sesuka hati kat situ.
So just kami amik gambar je lah.

 adakah anda menyukai nya?










Nak jadikan tatapan untuk sejuk mata memandang time agak boring or sewaktu dengan nya lah.
Samapai sekarang tau kalau lalu je tempat tu aku seperti biasa tak jemu menoleh sampai hilang dari pandangan. 
i like..i like.i like..i like. 
Hajat hati nak taip sampai puas hati tapi jari-jari aku ni dah macam cramps lah.
Die bisik suruh aku full stop cepat-cepat.So ikut lah ek kata dia.
Babai semua.Thanks a lot yang sudi membaca my blog yang selalu entry pendek-pendek and agak marca berba.

p/s:terima kasih yang tak terhingga pada abi-abi yang tolang capture.so beatiful.
      sangka tak benda ni kat tepi jalan je huhu

No comments:

Post a Comment