SAYA PUNYE BLOG

Friday, November 25, 2011

Perempuan Mudah Perasan!

wuaaaaaa tajuk sedikit ganas.
Tapi realitinya begitu lah kan.Hati wanita ni kan lembut lagi suci.
So memang lah.Sekarang aku nak menaip penuh diplomasi ngeee gedik..

perempuan mudah perasan bila:
 seorang jejaka merenung tepat ke arah dia.
and then si gadis akan tersipu-sipu malu
hati si gadis akan berkata si jejaka suka pada dia.
padahal si jejaka tak de pulak terus terang bagitahu dia suka si gadis.
si gadis balik dengan hati yang riang bercerita penuh excited pada si kawan.

perempuan mudah perasan bila:
ada seorang kawan baik lelaki.so dah nama nya pun kawan baik kan so sememang nya 
kalau dia melayan kita tuh ada lah sikit terover.tapi hati perempuan tak pernah lari dari memikir kan soal hati dan perasaan.

perempuan mudah perasan bila:
ada number yang tak dikenali duk mizcall-mizcall dia tanpa henti.bila telefon orang kat sana tak bercakap senyap seribu bahasa.so habis lah mulut dan fikiran duk tertanya-tanya.sape???sape???
tak puas hati selagi tak tahu siapa yang mizzcall tu.tak puas hati lagi ni.terpaksa lah mintak tolong member tolong call dan tanya sapa si gerangan.

 perempuan mudah perasan:
 bila selalu dipuji bebakul-bakul cantik,cute,comel,jelita and macam-macam lah.urmmm kalau aku dapat pujian macam tu pun aku da awang-awangan dah hahahaha


perempuan mudah perasan bila:
bercakap-cakap tentang sesuatu tapi orang yang mendengar terlalu teliti tenung muka kita macam nak telan kita hidup-hidup je time tu.memang diri sedikit cacing kepanasan lah kan.wuaaa aku memang selalu kene macam tuh time nak bagi ubat kat patient.ohh apakah aku juga perasan.yes!!!:(

No comments:

Post a Comment