SAYA PUNYE BLOG

Thursday, November 17, 2011

weekend Melayan Perasaan A.K.A Novel Lah!!

Haloooo guy.
Ahakkk nak story molly lagi ni.Baru-baru ni aku melayan perasaan dialam fantasi.
Huhu dalam novel je lah.Berangan-angan putera katak aku cium jadi putera diraja.
Pernah korang berangan benda yang sama macam tengah aku pikir kan ni???
Haaaa sikit-sikit at least mesti korang berangan nak jadi macam kate midelton yang berkahwin dengan putera raja william.
Syok-syok je rasa kan kan kan.Tak pe berangan tak kene bayar apa-apa pun tapi satu!!!.
Jangan lebih-lebih sude.
Da lah jom berbalik pada tajuk utama aku nak cerita ni.Novel bertajuk cinta pandang ke-2 yang aku beli kat JJ BUKIT RAJA SHAH ALAM minggu lepas.Da tamat and menemui penghujung nya.Cerita ni tak lah romantik sangat but sweet tau jalan cerita dia.Korang-korang yang peminat novel macam aku ni pergi lah beli:)i like99x. 
 
 dari penulis LAILA KAMILIA.ni novel ke3 beliau

tengok sikit.ini novel aku yang punya:)

novel ni mengangkat sedikit keistimewaan mengenai maple leaf.cantik kan.kat malaysia tak hado lah.
sengaja penulis memberi sedikit gambaran dan kecantikan maple leaf cause time tuh penulis ada kat BERLIN nak-nak musim luruh kan autumn in my heart gitu.
tapi tup-tup jalan cerita novel ni full stop time penulis dimalaysia.

cantik kan daun ni.indah je.bila nak pergi sana ni nak tengok and pengang sendiri daun tomey ni:)

huhu aku rasa dah macam cerita mohabbatien da

p/s:selamat membaca korang.kalau ada antara korang yang menjengah aku nya blog ni berminat dengan novel ni.cepat-cepat pergi beli and sesape yang memang da baca bole lah komen mengomen.

sila like paksarela grrrr...ngeeee thanks a lot


No comments:

Post a Comment