SAYA PUNYE BLOG

Monday, September 19, 2011

Kenapa Kita Harus Jadi Orang Lain Be Your Self Lah

Assalamualaikum aku memuncul kan diri lagi ahaks i like hahhah.

Time nak tulis ni kan aku termenung panjang je.
Aku pun nak memunasabah kan diri kadang-kadang aku pun tersilap langkah yang memang sukar untuk aku berpatah balik.
Kenapa ek semakin aku melangkah jauh mencari ilmu didada hehe cewah.Semakin berbagai manusia Bertopeng kan macam-macam boneka aku tengok.
Sampai aku pun naik meremang bulu tengkuk
Kalau bercakap tu tak pernahnya nak merendah diri dan anggap diri tu manusia biasa.
Semuanya nak world je.Puas aku fikir-fikir ada ke manusia macam tu.Tapi bila kita dah lalui sendiri sememang nya ada.Segalanya tak mustahil kan.

Wuaaa tetiba sebak pulak aku rasa.Aku macam tu tak kawan-kawan hehehe
Ada tu bila kita tanya makan ni tak makan tu tak semua nya cakap tak pernah makan and bla..bla..bila dah agak lama berkawan dengan dia buruk lantak pulak benda yang dulu dia cakap tak makan and tak pernah makan tu.Bila di tanya 
"eh dulu cakap tak makan sekarang dah makan ek"
so jawapan yang familiar aku dengar lah kan macam ni bunyi nya  
"eee bila?mana ada lah kita semua makan pandai je"
Slurppppp tersentap kejap aku.
Lantak kau lah aku malas dah nak layan kau lagi!
Malas dah aku nak menlayan kau punya cerita dongeng ala-ala pak pandir

So semua take care k.




No comments:

Post a Comment