SAYA PUNYE BLOG

Thursday, October 20, 2011

Apa Dah Jadi Dengan Akaun My1_________1(SPACE)

Assalamualaikum..Aloooo:)
Kita nak update blog lagi.Rajin nya kan.Ngeeeee lama sangat aku tak jenguk aku nya akaun my!_________!(space) lah maksud nya.
Tengok agak berkurun kan aku tak buka 
sampai my space telah bertukar menguna kan simbol seperti contoh diatas pun aku tak tahu.
Tapi comel kan simbol tu.Suka pulak tengok.
 
Ngeeee my space semakin maju macam nak berlawan kekuatan dengan facebook nampak nye:) 
Cian akunya akaun my space kan yang tak dihargai oleh tuan nya sendiri.
So tadi aku teringin benar lah nak buka.Hah amik kau mak,terkial-terkial aku kejap.
Aku tak tahu nak tekan apa.Memang lain sangat,baru sangat.
 Tak macam dulu lah.
 
Memang seriusly aku macam manusia yang buta IT untuk dalam jangka masa yang agak lama lah jugak.
Ngeeeee aku malu:)
Nak tengok profile pun tercari-cari,nak buka pic pun sama jugak.
Nak-nak kalau aku nak approve friend lagi lah gila-gilanya terkial.Gaban kot.
Lepas tuh nak baca inbox-inbox semua yang lama menyepi kan diri tanpa balasan dari aku.
Pun aku kurang pandai.last-last agnore je lah.
 
Ngeeee teringat zaman belajar lah bila tengok profile my !________! ni.
Muka pun nampak muda mudi je kan.Dulu makan my space,tidur my space,class my space semua my space.
La ni terbalik sudah.
Lama dilupakan baru diutama kan and ditimang bagai minyak yang penuh nak tahu ape of cause lah facebook kan.tuh lah my!________! tak hingat lagi.
 
TAPI kita dah pandai and maju dah belek-belek kejap my space kita:)

rindu kamu my!___________!

No comments:

Post a Comment