SAYA PUNYE BLOG

Friday, November 11, 2011

Ombak Rindu Akan Ditayang 1 December Ini Jangan Ketinggalan!


Suka-suka sanggggat @__@ filem ombak rindu akan ditayang kan1 december ni tau.Yang diadaptasikan dari novel fofular OMBAK RINDU.So korang-korang yang memang dulu minat sangat-sangat dengan novel bertajuk ombak rindu tuh jangan lah miss ye untuk menontonya.Ngeeee tak sabar lah pulak 
rasa nak tengok.Macamana lah kan jalan cerita dia.Adakah sama sedih  nya macam aku tengok filem LEGENDA BUDAK SETAN dolu.Rasa-rasa nya lagi sedih kot kan.Sama je kan jalan cerita nya dengan novel ombak rindu cuma mungkin sedikit perbezaaan cause nak bagi lagi hangat and betul-betul penonton menjawai jalan cerita yang dihidang kan(wah bahasa sastera tak hingat).

 penulis tak asing lagi FAUZIAH ASHARI.aku suka.like 99x

Korang nak tahu novel ni semua nya dah sold out disebabkan penangan filem ni tau.Kawan aku pergi cari merata-rata MPH and POpular and semua kedai buku.Semua tak hado wei."harap maaf habis lah dik" tuh jawapan yang hinggap selalu lah kat telinga my friend.Ada muka kekecewaan disitu.SEDIH.Aku hado pun tak dapat nak bagi pinjam kan cause tinggal di kampung halaman lah.Im so sorry DEAR.Kecian.
Tapi serius tak tipu ni.Novel tuh memang sedih gila ah.Time aku zaman under miss 17 year old tau.Aku layan novel ni.

tak sabar...tak sabar..lah yu huuuu mintak-mintak lah aku dapat tengok firts je cerita ni kuar.Time tuh tiket  aku siap-siap dah pengang dalam gengaman kalau boleh nak duk dengan pelakon-pelakon nya sekali hahhaha tuh pun hado lah pelakon yang nak tengok.Selalu kan mereka-mereka ni dah tengok time TAYANGAN PERDANA.

cepat-cepat riminder dalam hp ke.celender ke.ape-ape ke janji korang2 tak lupa tarikh keramat ni 1.12.2011

tunggak utama hero and heroin izzah n harris~maya karin&aaron aziz~

 sesuai sangat maya karin pakai tudung cantik and ayu

tettttt upsss isteri aaron tak jeles ke ek.

tak ketinggalan lisa surihani ada jugak tau dalam filem ni

sama cantik sama padan tapi ada konflik antara mereka tapi tettt dalam filem ni je tau.



 dira dan hafiz menyanyi kan lagu tema ombak rindu.sorry hafiz tak de lah pic dia



 suka tengok aaron and maya secocok kan

memo:bukan salah aku ek cause pic dia semua nye blur-blur.memang dalam image google aku bukak semulajadi die macam ni pic dia:))
bye korang..sila like.paksa ni tau grrr.

No comments:

Post a Comment